joi, 16 februarie 2012

Efectele Coca cola

Amintirea mea legata de corporatia Coca-cola incepe prin anul 1992 cand tatal meu doar ce sosise din Turica cu una bucata sticla,insa efectele le-am inteles dupa aproape un deceniu de venerare.Coca-cola,bautura ce nu a lipsit de pe masa romanului de la orice Craciun si revelion incepe sa-si dezvaluie adevarata fata devastatoare asupra organismului.Marketingul de top al celor de la Coca cola,a dat roade din plin cu reclama lor,ce la noi a aparut prin anul 1995,acea cu camionul rosu decorat ca un pom de sarbatori care se imbina perfect cu atmosfera de iarna.
S-au incercat numeroase procese la adresa lor dar fara succes,ce ne ramane noua dragii mei e sa ne educam si sa intelegem ca totul se rezuma la bani,ca acei “baieti destepti” fac foarte multi bani,aproape cat bugetul Romaniei pe un an.Daca nu stiati brandul coca cola este asigurat pentru 72 miliarde de dolari si este pe primul loc iar pe pozitia a doua apare Microsoft.
 Efectele Coca cola sunt extrem de numeroase,cu siguranta va spun ca nu ne fac bine,daca ar fi fost benefice le-am fi gasit pe raftul farmaciei si ar fi existat probabil si pe vreme lui Nea’ Nicu.Doresc in cele ce urmeaza sa va prezint cateva “curiozitati” despre Coca-cola:
 -Va intrebati de ce este un viciu?Unu din efectele coca-cola pe termenul lung se afla in compozitia sa chimica si poarta denumirea de AMEDEC.Este un ingredient ce cauzeaza “viciu psihologic”;dependenta de coca cola.Acum stii de ce cumperii si nu te poti lasa……

-Sa nu uitam de un alt efect coca cola care se resfrange asupra asimilarii proteinelor si de a avea un sange sanatos;lipsa acestora poate duce la anemie,depresie si confuzie.Toate acestea sunt cauzate de aditivul e-150
-Bea un pahar de cola in fiecare seara inainte de somn,un timp mai indelungat,daca te vei duce la dentist sigur iti va spune ca ai carii sub forma de puncte…
-In multe state din SUA angajatii de la drumuri pastreaza in permanenta 10L pentru a elimina sangele de pe soselele unde au avut loc accidente
-Pentru a curata closetul este nevoie de o cutie de cola care se toarma peste si sa lasa timp de 30 de minute apoi se trage apa (acidul citric curata portelanul)
-Pentru a inlatura oxidul de pe suprafetele cromate iti trebuie o bucata de folie de aluminiu imbibata cu coca-cola iar petele vor disparea
-Nu mai ai lichid pentru a curata parbrizul la masina?.Nu e nici o problema daca ai o sticla de cola o poti turna in rezervorul special al masinii si apoi pulverizezi iar parbrizul va fi ca curat
-Ingredientul activ al bauturii este acidul fosforic care are un ph de 2,8 ce poate dizolva un cui in 4 zile.Este extrem de daunator pentru oase si este responsabil pentru cresterea osteoporozei
Efectele coca cola pot fi inlaturare numai daca te educi singur.Eu unul am incercat acest lucru si iti pot spune ca am reusit.Am facut un pact cu mine insumi care are o singura regula : sa beau o cola de 0.5 la o luna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu